Vänner är bättre än bakelser

Jag tycker uttrycket är bra, beskriver både att man inte skall tröstäta istället för att gå ut med vänner och det beskriver också det hur otroligt viktiga vänner är.. :) bakelser är ocså viktiga men vänner viktigare ;)

så om du vill bli bättre vän med någon måste du:
  • hålla kontakt regelbundet (betyder inte en gång i månaden, utan närmare varje dag)
  • göra överraskningspresenter till honom/henne
  • baka en kaka til kompisen? ;) vägen till hjärtat går via magen
  • gör något roligt åtminstone en gång i veckan, typ sjung singstar (nej det är inte roligt om den andra kan sjunga jätte bra men man själv inte kan det... så välj en kompis som är på din nivå när du skall sjunga singstar :P )
ooosv.

vad är mer lockande? bullen eller kompisen?



bilden är tagen härifrån



Kira <3

Kommentarer
Postat av: h

hihi det var riktigt sött skrivet:)

2009-05-14 @ 15:11:40
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0