Vad gör dig glad?

Lista 20 saker som gör dig glad
Det kan vara personer men också något du tycker om att göra, till exempel att bada fötterna i varmt vatten.

Då du gjort listan kan du försöka att göra så många som möjligt av sakerna i dagen, eller träffa så många som möjligt av personerna så ofta du hinner.

Min lista:
  1. Familj
  2. Vänner
  3. Second hand fynd
  4. Friends
  5. Att vara i naturen
  6. Djur
  7. Att cykla
  8. God mat
  9. Glada och positiva människor
  10. Att göra andra människor glada
  11. Att spela handboll
  12. Att lösa deckargåtor :D
  13. Att pyssla
  14. Att sitta inne och titta på regnet genom fönstret
  15. Att sjunga Singstar
  16. Att dansa (är dock väldigt dålig på det)
  17. Att upptäcka att det finns bananer att äta här hemma
  18. När någon ler till mig :) SMILE LIKE YOU MEAN IT
  19. Att hitta pengar i byrålådan (har verkligen hänt)
  20. Att vara lyckli

Kommentarer
Postat av: vesna

okok, ja e 21 snart =) i sommar..

2009-05-22 @ 19:12:16
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

va kul =) bloggar din syrra med ? =)

2009-05-22 @ 20:00:51
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0