Trevlig skoldag

Årskurs 9 promenerade i en timme, satt åp en strand och sedan fick årskurs nio gå hem. :) hihi, inte någon vidare vanlig skoldag, med andra ord. Jag åt kanske fyra fem bananer? För jag älskar bananer! Man kan lägga banan mellan smörgåsen (det är faktiskt rätt gott) och göra banankaka etcetc... man kan i princip göra vad som helst för mat med en banan och lite fantasi =)

Igår hann jag inte alls blogga för jag hade bråttom men ganska roligt ändå :) Vi var med mina kompisar i Megazone (man skjuter med laserpistoler på varandra och det lag som fått mest poäng vinner). Jag fick mest poäng av ALLA (av 12 stycken) och vårt lag vann! HAH. Jag är så stolt. För första gången jag var i Megazone var jag typ sämst =)

Idag när jag kom hem städade jag frivillgt. Undrar om jag är sjuk?

Kommentarer
Postat av: Linda

min dag har vatt bra:)

fått mkt gjort fakitkst :)

jag vet inte vad du kan ha för tävlinga fakisktik

okej , då får du göra andra saker med för att få läsare.

tack, stanna gärna kvar hos mig & läs vidare :)

hej

2009-05-27 @ 13:19:36
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0