Tjenamors

Jag sitter i skolan och tuggar tuggummi. Jag har ont i fingret också. Och jag är liiiiite stressad. Men hur som helst så tycker jag att NIKO KAPANEN är det bästa som finns! Han e helt löjligt bra ishockeyspelare!


Jag ska på lördag klippa håret. Och då skall min frisyr vara lite snyggare än nu. Måste medge, att jag klippte håret SJÄLV och det ledde till otrevliga saker. Bland annat tappade jag lusten att röra i mitt hår. :D det var finare förut men på lördag skall jag fixa till det igen!


Och nu idag skall jag köpa kläder, för jag har så många presentkort som jag måste använda. Men jag ska tänka på miljön och betala tillbaka på något sätt genom att plocka upp skräp eller nåt sånt. För det är ju omiljövänligt att köpa kläder. Men som sagt, jag måste använda mina presentkort. H i h i.


Och senare idag är det handbollsavslutning, Åifk ska samlas och sen ska vi äta GOD MAT och såå vidare :)


Ojnej, Melina sitter och sjunger på That's the way that my heart goes av Marie Serneholt!!!! Herre guuud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0