tihi sa Kaisa Anka

I svenska Kalle Anka skrattar (nej jag menar fnittrar) Kaisa anka så här: tihi :)
Jag har en vän som skrattar precis likadant :D

I min skola finns en flicka med så snygga kläder. Skulle jag våga skulle jag kopiera hennes stil 1000% och se precis likadan ut som henne varje dag :P men det kan hända att någon skulle undra varför jag försöker vara som hon, så.. i alla fall försöker jag hitta personliga kläder då jag shoppar :)
Det stör mig lite att många tror att personlig klädsel innebär nåt sånt som att klä sig fult. Jag vet många som tror det. Men personliga kläder kan vara till exempel att man älskar indian-aktiga kläder (till exempel min syster) eller så gillar man sjömanskläder eller afrikansk stil eller sen bara klär man sig så löjligt snyggt fastän man inte klär sig efter ett visst tema.......
blablabla nu babblar jag igen mitt eget :)


bilden är tagen härifrån
Mumin i mitt hjärta

Lilla My är definitivt en förebild för mig och i varje mumintest på nätet blir jag Lilla My ;)

Kommentarer
Postat av: LURK

haha afrikansk stil :D vems stil beundrar du? :O din stil e fin <3 :) mumin!!! (: ps. d skrivs kaJsa anka :D <3

2009-05-13 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0