Sommar

Snart är det sommar och sommarlov och då skall jag bara ha så kul hela sommaren. Äta jordgubbar i gräset och lite grädde och glass på.. och så skall jag träna träna träna så att jag blir bäst i världen på handboll!! ;) till och med bättre än Ivano Balic och alla dessa. På tal om handboll så är den där Eat.Sleep.Handball-munkjackan otrooligt tuff.

Mystiskt när det handlar om sommaren och att det blir tidigare ljust ute är att... jag vaknar VARJE morgon klockan fem pågrund av ljuset och sen somnar jag och vaknar klockan sex... sedan vaknar jag före väckarklockan ringer och tillslut vaknar jag då jag skall stiga upp. Och idag var det sååå varmt i mitt rum när jag vaknade. Det är tjugo grader ute och jag skall ha riktigt somriga kläder ute :) Måste dock plåstra mitt fula sår på benet som jag fick från veckoslutets turnering.

oh i'm dreaming

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0