Solen skiner

Jag skall bygga min bur till min kommande kanin :) ooooh vad jag väntar på den. En dvärg vädur, det vill säga en liten kanin med hängande öron !!! kan det bli bättre, så säg? :D

Indiska har till salu en prinsesssäng som jag vill ha. Oj. prinsess-säng kan inte skrivas med 3 "s" i rad, märkte jag just! Hur som helst så blir jag lycklig när jag målat rummet ljusrött och skaffat den där sängen.
Tror inte det blir någon loppisrunda idag, men vem vet? Kanske åker jag till Manhattanköpcentret där det finns en mycket stor second hand butik... don't know we'll see =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0