Musik

Lyssna på musik

det gör gott :)

Mitt favoritband är Goo Goo Dolls med Johhny Rzeznik i spetsen ! ! Jag är en allätare när det handlar om musik. Okej, punk och emo musik är nog inget för mig, men rock är bra (ACDC etc..) och lugn musik och glad musik och ja.. allt. Men Goo Goo Dolls är i alla fall absolut bäst, och de sjunger alternativ rock.
Andra bra:
  • James Morrison (tack Tove att du tipsade om honom)
  • Alla sånger i Mamma Mia! :D okej jag lyssnar nog inte på Abba, men sångerna blev så fina i filmen
  • herreguud jag kommer inte på någon
  • Michael Jackson
  • Iron Maiden (deras musik är bättre än du tror)
  • Kent
  • Janis Joplin
  • Kings of Leon
okej nu är det så att jag verkligen inte kommer på någon artist som jag ofta lyssnar på :)



Johnny Rzeznik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0