Lycka i all ära

Lycka får man av att ha rätt vänner ! Och jag ska skaffa mig såå många nya vänner att jag kommer att bli överlycklig :) Tänk vad kul att bara ringa vem som helst i telefonlistan och sedan kmmer den personen hem till dig och bakar kaka eller sjunger singstar. På tal om singstar, det vill jag ha! Och på tal om det så kom jag på en kompis som har det. Måste ringa henne :)

“Other people’s minds are not the place for our happiness.” Visst låter det bra? Jag studerar lycka nu. Jag har märkt att jag skulle inte mindre kunna bry mig om vad andra tänker om mig. Jag menar på det viset att ifall de talar skit om mig så bryr jag mig inte, men så mycket bryr jag mig nog att jag ändå försööker låta bli att tala skit om dem! Och ju mer glad man är och låter irriterande saker gå förbi, desto gladare blir man. Imorgon skall jag vara glad i skolan :)



handboll gör mig lite glad <3 jag är nummer 19 längst till höger (INTE domaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0