Imorgon

Ska jag köpa skor till skolavslutningen. Jag slutar grundskolan och kommer bort från den där byggnaden
undrar hur det ser nästa år ut i högstadiet då 94:orna blir niondeklassister? Nå det är dock inte mitt problem :)

Vi ska klä ut oss till Günthers i vår klass (flickorna) och så ska vi dansa framför hela skolan och det kommer att bli så roligt. Vi ska dansa sådär som man kan tänka sig att en Günther skulle dansa, dvs. inget seriöst. Vi skall liksom låtsas vara feminina män, men vi får inte vara så där kvinnliga flickor som är utklädda till män. Utan vi ska vara riktigt MASKULINA MÄN SOM KÄNNER SIG FEMININA :D


härifrån

sådär ska vi se ut :D:D:D vi ska ha sådana där solglasögon som är speglar på utsidan (ni vet..) och sedan håret bakåtslickat med gel och så ska vi rita sådan mustasch som på bilden. Läpparna ska vi puta på hela tiden,.
Vi ska ha en ärmlös vit topp, sådan där ganska maskulin och på armarna ska vi h genomskinliga strumpbyxor och under dem lägga några "knölar" som ska föreställa muskler. Vi ska också ha överdrivet mycket solpuder. För Günthrar går på solarium :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0