I'm in love with a fairytale

Vet inte vad jag skall tänka om den sången ! Är den bra eller bara dålig? Är den typisk eller annorlunda? Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag börjar tänka på en jätte mystisk version av Peter Pan som jag en gång såg. Melodin var ändå bra :)

Har varit på turnering hela veckoslutet och bränt mig!!! :( Och jag köpte en MUNKJACKA (ingen säger så i finland, men jag skriver så svenskar förstår också ;) ..) där det står Eat. Sleep. Handball
Beskriver mig ganska bra.



träden har fåt löv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0