Igår

Igår var jag på match. Åbo vann brons. Men tyvärr var det ingen bra match för Åbo var helt överlägsen. Hah.

Jag har blivit beroende av tuggummi. Igår åt jag säkert tio tuggummin. Hittills har jag inte fått ont i käken eller nåt men när jag blir gammal kommer jag antagligen att ha de mest slitna tänderna i världen för att jag tuggat i genomsnitt 20 tuggummin per dag då jag var ung.

Igår cyklade jag i kallt väder med lite kläder och vått hår till hallen för att se på matchen. Jag blev inte sjuk som tur. Igår tittade jag på eurovisionen och tyckte att det var dåligt. Igår somnade jag nästan framför TV:n då jag tittade på eurovisoionen. Så jag gick och sova igår (dvs. före 24)

Igår stal Tove ett tuggummi av mig.

Igår ... ööh. Vad annat gjorde jag igår?
Igår lyssnade jag på Vincent-Miss Blue.

Håhåjaja. Kan inte låta bli att lyssna på tonårsmusik! Måste medge att det är dåligt men jag bara älskar det! :D

I min skola finns det en vikarielärare med urtuffa kläder :) hon har en semikänd blogg också: www.getnanoismed.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: h

brukar lyssna på den låten i smyg;)

2009-05-13 @ 12:17:04
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0