Ibland hör man fel

Har ni någong gång hört så totalt fel när ni lyssnat på en sång? :D
Okej, det här jag hörde var inget vidare roligt:
Takida sjunger: head over heels
Jag hörde: Head of the hills

Jon Bon Jovi sjunger: The first cut is the deepest
Jag hörde: The first God is the the best

Nja, inget vidare roligt. Men ibland kan man höra så fel och DÅ... då kan det vara pinsamt! :) Skicka gärna en kommentar där det står nåt exempel på när du hört MYCKET fel i en sång :D TACK, jag skall sedan skriva ett inlägg om den personen som hört mest fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0