Bus

Jag har busat en hel del! Jag lade ett bananskal på vägen med en kamrat :D hihi hoppas ingen stöter sig på det, fast det egentligen var det roliga med hela grejen :) Nästa bus med henne blir att spruta vatten på andra med vattenpistol.

Har tränat idag och ojooj så skönt det var. Har inte på länge tränat ordentligt, vet inte varför :(, men idag kändes det bra! Och jag ska ännu ut och cykla, för jag har inga läxor!!! :)

Bara 19 dagar skola kvar



jajjaa jag vet, det är kanske inte vidare snyggt att fota sig själv och lägga ut på internet för att alla ska se kläderna, men jag ÄLSKAR LILLA MY!! och se på min skjorta... visst påminner den om Lilla My? Liiite? ;)

Kommentarer
Postat av: REBECKQ

jättefin kofta :)

2009-05-11 @ 22:11:07
URL: http://rebeckq.blogg.se/
Postat av: LURK

ojjjjj viken söt bild! :P helt lilla my! :D hon e bäst! :P o stinki o sniff :D

<3

2009-05-13 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0