Aujourd'hui

Idag skall jag gräva i mormors potatisland och plantera potatis :) Skall cykla till henne riktigt strax, måste tvätta mig snabbt innan dess.

Kom ihåg att vara lycklig med den du är! Det finns så många dystra människor som jag inte orkar se på, därför att det enda jag vill se är GLADA miner. Vill inte se gråtande ansikten. Tänk på det bästa med dig (ex. vackra ögon, snygga ben, fint leende, din annorlunda personlighet etc) istället för att klaga över det dåliga med dig (ex. ditt tunna hår, dina icke-så-välskötta naglar etc...)

Ingen människa är perfekt, kan vara bra att komma ihåg!



måste lägga in den här bilden, eftersom det var det första jag såg när jag en dag vaknade. Vi sov i en gammal stuga på ett iskallt golv (och jag hade ingen pump så min madrass var tom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0