Aldrig mera hårvax

Idag hade vi vår föreställning/dans framför skolan där vi var utklädda till Günthers, och för att få bakåtslickat hår hade vi nog lite för mycket hårvax i håret. Gel skulle ha varit bättre. Jag har utan att skoja tvättat håret 10 gånger idag och nu först är hårvaxet borta. Jag grät så mycket för att jag var säker på att det inte skulle gå bort och imorgon är det skolavslutning, sista dagen, och då vill jag vara fin och ha fint hår. Så gissa om jag varit rädd hela dagen hur jag kommer se ut imorgon. Men nu tror jag mitt hår är i skick :)

Dock ganska roligt att det här hände, men hemskt.

Hårvårdstips: Lägg aldrig hårvax i HELA håret :D

Kommentarer
Postat av: vesna

usch :)



gulloig du e..

2009-05-29 @ 22:48:29
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: mia

Hah oh, nej vax ska man vara försiktig med!

2009-05-29 @ 23:34:29
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0