Hälsosam

Jag tränar tilräckligt, det gör jag. Men nu under veckoslutet har jag ätit så mycket sötsaker att jag mår dåligt. Så nu får det lov att bli godisstrejk. För tyvärr går det inte att jag äter med måtta men inte har strejk :D Jag måste helt enkelt ha stränga regler: "ÄT EJ GODIS ANNARS ÄR DU SKYLDIG FAMILJEN 100 €" ifall jag vill vara utan godis. Eller ja, jag vill ju inte vara utan godis.. men jag måste eftersom jag är en idrottsman. Nej, idrottskvinna :)


hahaha jag hittade många bilder på mig från en turnering
några veckor sedan :D det finns många värre bilder än
den här och jag har bara gapskrattat (lade hur som helst
ut bilden hit för att jag talade om att jag är en idrottskvinna.. och här på bilden idrottar jag ju...)

Så nu printar jag ut ett papper där det står klart och tydligt varför det är illa att äta för mycket sötsaker. Och såklart printar jg ekologiskt, så jag printar på ett papper med text på andra sidan, så jag inte hassar papper ;)

hihihii

Kommentarer
Postat av: fotonich

Älska handboll :D



Frågestund på min blogg, ställ en fråga ? (:

2009-06-10 @ 15:53:33
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är en finsk flicka som är 15 år och skriver om mat, musik, kläder, vardagen, hälsa med mera. Skriv något roligt till mig så jag blir glad. Klicka "Skriv kommentar här" längst ner på inlägget och låt fantasin flöda i kommentarsrutan! Man behöver inte vara inloggad för att kommentera.
RSS 2.0